Monday, December 1, 2008

Selamat Pengantin Baru

last week 29hb 2 org adik aku kawin .. sorang nyambut menantu .. sorang lagi akad nikah .. mak aku klau bole smua benda nak senang jer .. 2 sekali jalan .. xyah nk pening2.. time aku kawin dulu sekali dgn kakak aku .. hehheh.. so balance tinggal 2 lagi adik aku yg xkawin ... tp aku rse lambat lagi sbb depa ni kecik lagi blom capai usia matang :D
benda2 remeh ni klau dpt buat sekali mmg bagus .. tp ada org nak kawin xnak share2 .. takut ilang glamour kot .. ada yg ckp 1 of couple xakan kekal lama.. ada plak yg macm tu ..

kakak aku plak tengah sarat mengandung .. sian aku tgk dia .. bergerak smua pelan ... xmcm aku panjat sna sni ... naik tangga pun laju siap kena jerit2 dgn mak aku .. hehheheh .. tp mintk2 smuanya selamat. klau baby kakak aku kluar this year sebayalah dgn humaira klau nxt year pn xpe jgk .. ape2 pn bole humaira tambah koleksi org yg dia nk buli ... hahhhahah

Aku strt cuti 26hb nk kena tlg mak aku kemas umah .. mcm nk sembelit aku ngankat monitorlah .. almari lah... alih sana .. susun sni ... sorok sana .. akhirnya selesai jgk .. pagi bila aku trun je flight mak aku plak dok sibuk tpon aku tnya cd lesen kete dia dok mana .. kertas mesyuarat umno letak mana .. ni yg aku tension ni ... ahhhhh !!!

Apa2 hal, utk adik aku .. i wish the best for everything ... semoga panjang umur .. murah rezeki .. selamat menjalani hidup berkeluarga ... banyak bersabar ... dpt cucu cicit cuit utk mak aku rmai2 .. baru meriah .. tp ape2 hal pun Humaira ttp cucu sulong... yahooooo!!! :D

p/s: Humaira dh ada Viva merah. tok wan dia pun xsempat nak beli lagi. nnti bole bawak ronda2 dengan achik2 kt kulim square

marhaban mmg acara wajib klau ape2 kenduri kendara kat umah aku .. ni smua geng2 mak aku... penuh 1 umah smpi ke dapur...

tgk myra .. smua benda nak makan

tema ijau cream

tengah nk tunggu pengantin sampai ... lambat btol .. senggal

2 org adik aku .. cube teka mana satu??

viva merah sy .. mak long sy beli .. awak ada ke??

No comments:

Post a Comment