Friday, December 5, 2008

Happy 40th Anniversary Intel

yesterday got big hot party x-site at penang and kulim ... celebrate 40 years of Intel changing the world of technology. wlaupun technology dh berubah .. tp laptop aku ni depa xnk tukor lagi .. dh lah aku pnya wireless aku xleh nk upgrade .. tool xsupport lerr ... tension btul .. tinggalkan skjp kesewelan laptop aku yg sengal tu .. nk cite psal event tu ... aku dgn ummu, ckay, zharip, jiman, fakri & farhan menapak g KM3 punyalah nk celebrate dgn harapan kononnya nk dpt goodies pling tidak pn "mini bunny" ke ... dh xpikir ada org nk merompak ke x yg pasti dptlah door gift ke.. dh smpi2 org beratur pjg gila nk scan badge jer tu blom kira nk msuk .. door gift jgn haraplah ... tp sbb aku dgn ummu kecik .. maka bolelah mecelah2.. aku pn smpilah ke dalam tp ddk atas carpet jer ... kira oklah skit dr pa'an yg berdiri dr strt smpi abis event tp xbertuah jgk... dlm hiruk pikuk org dok jerit2 ni, ada makcik pkai selipar kilat n baju itam ala2 spa-Q ddk kt sebelah aku ni pn dok sama naik menjerit ... siap bunyi fewwiiittt lagi... segaklah mamat cina tu... helllooooo makcik ... control skit perangai mengalahkan aku yg muda ni .. ehem..ehem .. tiba2 tgh syok mamat cina handsome nyanyi2 ada plak bdk2 kecik pkai tag visitor lalu dpan aku n ummu.. ape lagi mulalah nk bt aku bergosip .. hehhehe .. bawak anak2 tgk konsert .. nk pie pesta penang kena byr tol, minyak kete lagi ... nk msuk byar lagi ... "ni mak bwk pie konsert free jer dlm intel.. dok diam2 yer" ... tp mmg mcm2 kelibat org ... "bunny man" dh awal2 kluar .. aku rse dia nk kencing .. mayb dh lama dlm suit tu .. mau sesak nafas .. panas ooo dlm bunny suit tu .. nk kena lambai2 lagi .. possing snalah .. possing cnilah ... sian ... kemuncak event tu ada lucky draw dpt mini notebook .. tp mcm biasa bab2 cabutan bertuah ni mmg aku xpenah bertuah ... tp 1/2 ari aku xkeje ... hahhahha .. ape2 pun happy celebrate 40th anniversary

bunny man .. uhk..uhk..uhk

duduk atas kapet jer .. nsib baik rase berbaloi sbb mamat main papan kekunci tu charming .. muhhehehe

keadaan dh xterkawal .. tgk jelah mamat mc tu menari .. lentik gitu ..

No comments:

Post a Comment