Monday, December 15, 2008

memberi jawapan untuk seribu kekusutan

Ni 1st time aku kena tag2 ni .. tp utk menjaga hati housemate aku & rakan sebelah kerusi kt meja makan kt umah aku jawab lah tag ko ni mahan ..


1) Do you think you're hot ?

agak susah nk jawab tu.. tp depend pada pandangan org .. aku ni hot ke?? tp time pregnant org panggil aku PANAS MAMA .. BUKAN PANAS FM..

2) Upload your favourite picture of you!

aku ada fav gambo tp gmba sek. men. tp malas nk scan lerr .. so aku replace dgn gambo ni ..


3) Why do you like that picture?

pada aku gambo ni fav aku sbb time ni aku pregnant 3bln .. masuk fashion design .. aku rse org pregnant ni comel .. cantik .. berseri .. mace cik siti wae kembe ..


4) When was the last time you ate pizza ?

ni aku dh xingt .. mcm dh lama sgt xg mkan pizza .. can't recall lerrr.. kankung ke mmg selalu ..tp kalau ko belanja aku mahan msti aku ingt .. bila nk open table cendol.. last aku mkn cendol sg. ulor sblm pak cik tu g haji .. itu aku ingt .. hihihihi


5) The last song you listen to?

laskar pelangi .. nidji .. aku ni fan's nidji .. diorg ni best banget .. selamber .. i love giring .. his hair killing me .. beli smua cd lagu diorang yg origanal .. cetak rompak .. upload lagu .. time belajor bolelah layan ...

6) What are you doing right now besides this ?

mkn kacang rm1 beli kat awan beringin ...

7) What name would you prefer besides yours?

nama aku time sek. asrama .. zaman "fly" ikut longkang sekolah .. kena kejor dgn pak guard ..time bln pose plk tu ...affa .. y? secret ... sbb aku mmg perahsia orgnyer ..


aku xnak tag sape2 sbb aku xpromote aku pnya blog ni .. just utk org yg nak baca .. baca lah .. xnak bace pedulik hape .. sbb aku bt blog utk anak aku .. and nak kutuk men .. hehhehe

No comments:

Post a Comment