Sunday, November 16, 2008

Rinduku makin mendalam ... ape lagi buat lerr benda bukan2 .. hehheh

This week aku xbalik kampung jenguk Humaira . Terlalu sibuk :( just buat 3G call jer. tp rindu tu ttp xbole nk kurangkan. rindu tu agak pelik tidak sama dengan rindu yg penah aku rase. nilah ikatan bond sbb ada "kimia" antara kami. air xakan ujud tanpa ikatan hidrogen kuasa 2 dgn oksigen. mcm tulah aku dan Humaira . ummi rindu sama kamu Humaira :D


muka yang bertampuk bedak. tok wan ke buat ni?? hehhe (gaya rambut sikat tepi)

ni antara preparation nak makan.. ummi ajor makan kena duduk

kita minum dulu .. botol air tu mahal gile .. budak2 sekarang .. aku pilih yg RM5.20, dia ambik yg RM28 ni .. gigit baru tau .. so budget baju aku dah potong sbb nak sangat botol air tu ..

ni gaya Humaira merajuk.. sebab xde sape bawak dia berjalan aritu .. nak kena "babab" ni ..

dia memang suka main kain .. letak kat muka lepas tu sruh orang selamat kan.. Bahaya btul. kepada kanak2 sebaya or lebih kurang sebaya Humaira "don't try this at home or nursery". Melainkan kamu mempunyai fragma paru2 yg besor bole menyimpan oksigen yg banyak ..

nak ilangkan rase rindu aku kt dia, biasanya aku suka buat aktiviti yg bukan2. yam cha dgn kawan2 ker .. explore tempat makan minum yg "care" at the same time jadi marketing manager xbergaji .. promote tempat diorg kat members lain .. they should proud to have us as their customers.. kueng ..kueng..keung...

old town - tempat biasa kami melepak .. kata ummu "ho fun" dia sedap. aku xpenah pesan tapi "mengecek" jer

Pak Hainan- ni kedai baru bukak kat kulim

emmm .. betul kata si pujangga radiasi "comel si ummu maisarah ni" hehhehhe. hanya kamu yang tahu ..

"mengecek" makanan ummu.. ehhh xsampai plak :D


semua orang tengah sibuk berdiskusi .. bergosip .. memikirkan masalah negara .. artis .. jodoh .. next trip .. masalah concern terlebih .. etc..

ape ntah nama umah kedai ni - location kat taman kat stadium keladi. kat area perumahan

kedai ni serve western jer .. tp so..so.. jer.. service xbaguih tp environement ok

abis jugak akhirnya .. alhamdulillah

aktiviti xmejurus aku yg lain, xlain ialah ... mengekplorasi gaya depan cermin utk jadi model blog jual tudung mahan & ummu .. tp sampai sekarang job xsampi2 tp contract dh tandatngan .. ni nk kena zassss ni :P

kueng .. kueng.. ni baru abis praktis jadi pembaca berita tv3

bilalah nak jadi model ni?? penatlah aku belit tudung aku ni Mahan ...

4 comments:

  1. harap model bersabar ye..achikani bz tak menetu ni..huhuhu

    ReplyDelete
  2. xpe .. model masih ada iman yg tinggi ..
    i cari benda ape yg kita bole jual ukt next step business kita .. hehhe

    ReplyDelete
  3. hahaha..

    gaya model dah tak tentu arah kena tunggu tuan punye bisnes..

    ReplyDelete
  4. achik ani takmo model laki ke?.. kalau mau invite yer.. model superman pun ada (by demand only).. makan kat pak hainan tak ajak... kecik ati.. huhuhu

    ReplyDelete