Friday, November 14, 2008

liku liku Myra "Independent Baby" episode 1

dgor semua .. this is hot and new update .. Myra nk nak tumbuh gigi.. klau makan, nnti bunyi sudu berlaga kat gigi (kik ..kik..kik) & klau rse dgn jari bole rse cm tajam2 tp in progress nk kluor. tiap2 ari dia mengamuk mak aku kata .. smua benda nk gigit..so pada sape2 yg suka benor membuli, dia akan gigit.. achik ani jaga2..


Myra1: Ni tengah gigit resit bank aku .. al-maklumlah aku yg pegang duit raya dia.. hahhaha.

aku ada beli 1 permainan gigit2 yg dalam tu ada air .. dia gigit smpi pecah ... xtau lerr klau ada org sabotaj anak aku .. gigit2 dh pecah sruh Humaira plak gigit ... tp dia tgk air meleleh kluar dia trus cmpak .. tp izwan dh beli yg baru ganti yg lama... no turning back .. dh bole berfikir yg mana yg molek yg mana tidak .. bagus !!! syabas merebeteh. keep ur excellent performace for this year focal. :D

Myra2: ni lah permainan gigit2 air yg dh pecah tu .. nasib baik sempat ambik gambo kenangan
rambut Humaira dh ada perubahan skit .. klau dulu jaranggg - jaranggg .. sekarang dh byk skitlah ... tgh pikir nk sikat belah tengah mcm Men ke ... ke depan ke ... belah tepi ke ... tp klau tgh mcm Men ??? cmnelah rupenya yerk ... kena bt experiment ni :P
Myra3: ni gambo Humaira sikat rambut ke depan .. at the same time tgh geram ...
Mak aku cakap kaki tangan Humaira lembab2 .. berpeluh2 .. ni aku tau kenan sape ... ibarat main fusball bawak spare tisu toilet ... klau x achik ani .. oit mahan, ada jugak kenan ko kat si Humaira ni sbb aku dgn izwan bukan jenis liang roma besor ... kecil2 manja jer ... tiba2 terpikir dimanakah ciri2 aku yg terpalit kt Humaira ... nasib baik bibir mungel mu mengikut ummi mu .. wasalam utk kali ini ..
- ummi Somel -

1 comment:

  1. achik ani si tangan basah..huhu..
    my junior ni bila nak balik kulim? miss u lah..rindu nak buli ni..

    ReplyDelete