Saturday, November 15, 2008

Catitan Kembara Insan Seni ...

aku xtau kenape aku memilih tajuk ni for my new post . Just want to write something after hard work this week .. sejak humaira xdak ni, aku punya keje berganda2.. bak kata fakri .. "tpah da single" ... single klau sibuk ape baran .. xde gunenya .. hahhah ..

every 2 weeks aku akan balik jmpa anak aku kat kuatan tp klau naik bas mau 10 jam .. so i decide naik flight jer.. flight tu dh mcm xde ape2 makna dh naik .. mula2 jer excited tp skrg ni, naik jer trus tido ... tp duit sendiri mau ingt lerr .. plan next yr, bila humaira dh bole jalan nk g travel. plan cm nk g indon tp kena tgk cmne. klau xde budget g wangklian jer (btul ke aku mengeja ni) .. jalan2 kt sempadan jer .. jejak 2 kaki pn xpelah :D
Ari tu balik flight delay .. dr 0730 > 0900. senggal gila aku kt airport .. dh lerr berlari mcm org sasau sbb dh lambat ... ala2 Cinta mengejar Rangga.. dgn senyuman pling manis aku beri kt abang jaga gate dgn mata meminta simpati kot2 lerr bole call ckp ada 1 org lagi tertinggal, last2 flight delay .. hampeh .. penat aku berteater .. menjiwai watak tp xberguna sbb dh delay .. aku pn senggal xtgk depart/arrive board tu .. tp penantian itu aku guna dgn s'baik mungkin dgn aksi tido marathon dgn uncle cina sblh kusi menunggu .. dia pn nk blik Kuantan jgk.. dh lama sgt tido, aku g beli belah plak .. terbawak pembawakan SUHAM, pantang berenti mana2 ada jer nak beli..
dapat ler aku sebat 2 beg.. hahhahah

inilah catitan kembara insan seni yg menjiwai persekitaran ...


bila lah nak naik flight ni .. asyik naik flight kipas kt luor aje



waiting space kt airport .. dr rmai2 org smpi xde org .. senggal btul

sepasang kaki si pengembara

>>>>

shopping time ... yehaaa!!!

>>>>>

ahakss2 huhuhuhu (tag line Rajiman pinjam sat)

No comments:

Post a Comment